Гарантія та сервіс
Шановні покупці!
У випадку, якщо ви вирішили звернутися до нас щодо повернення або обміну будь-якої продукції, придбаної у нас, просимо ознайомитися із загальними правилами.
Якщо ви ще не здійснили покупку, але вже зібралися її зробити, ця інформація допоможе вам максимально убезпечити себе і уникнути можливих непорозумінь.
Важливо!
Повернення або обмін товару провадиться за попереднім погодженням з менеджером (або оператором сервісу) у телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (097) 680-11-17.
Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на відсутність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин чи інших пошкоджень здійснюється Покупцем досі оплати. Після здійснення повної перевірки, Покупець підписує акт приймання-передачі у графі «Замовлення прийняв комплектність повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну товару ознайомлений».
Після підписання акта приймання-передачі, претензії до Продавця з приводу наявності зовнішніх дефектів товару, кількості та некомплектності, що бракує, не приймаються.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» ми надаємо нашим покупцям право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки. Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:- товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався;
- не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
- повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);*
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
- за наявності розрахункових документів товару виданих споживачеві разом із товаром.
*часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.
Поверненню та обміну не підлягають такі товари:
- скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо)
- запобіжні клапани та термодатчики
- скляні кришки та ручки
- маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктівниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для преси , подрібнювачі солі та перцю
- вироби з дерева
- кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, половники, кухарські вилки та ін.)
- столові прилади (ложки, виделки та ін.)
- ножі, топірці
- точила і мусати
- посуд зі скла
- посуд з порцеляни
- посуд із кераміки
- посуд з кришталю
1. При пошкодженнях, що виникають внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:
- при перегріві
- при падінні виробу
- при умисній поломці
- при деформації
- при пошкодженнях, що виникають при загвинчуванні та відкручуванні, відкритті та закритті та інших випадках, викликаних надмірним прикладанням сили
- при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.)
- при використанні в комерційних (промислових) цілях
- при неправильному зберіганні
- якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж
- якщо пошкодження виникло внаслідок умисних чи необережних дій з боку покупця чи третіх осіб, а також домашніх вихованців
- якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою інструкцією
- при самостійному ремонті та зміні виробу
2. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:
- при появі плям, точок вапна та іншого
- при нормальному зносі ріжучих частин внаслідок експлуатації
- при природній зміні кольору металу*
*Золотистий або блакитний відтінок, що виникає внаслідок надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли тощо) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість приготування. їжі. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів із нержавіючої сталі.
Для заміни чи повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію)
- товарний чек (акт приймання-передачі)
- паспорт покупця
Умови надання послуг.
- Замовлення товарів
Всі процедури обробки замовлень (розміщення, зміна або скасування) виконуються тільки в межах електронного каталогу на сайті магазину Megastar та мають переваги перед будь-якими іншими документами та засобами комунікації, що є у розпорядженні Замовника. Компанія та Замовник заявляють про свою згоду з цими Правилами роботи, якщо інше не зафіксовано у письмовій формі.
- Доставка по Україні: здійснюється кур'єрськими службами:"Нова ПОШТА"
- Ціни
Рахунки виписуються за цінами, які опубліковані в електронному каталозі в момент розміщення замовлення. Зазначені ціни включають податок на додану вартість та вартість доставки (крім випадків, передбачених пунктом 2). Компанія залишає за собою право змінювати ціни без попередження.
- Умови оплати
У разі доставки по Україні (перевізник: Нова Пошта):
- повна передоплата на картку Приват Банку (номер картки Вам повідомить менеджер)
Звертаємо увагу!
Через випадки шахрайства, що почастішали, при оплаті на банківську картку, прізвище платника та прізвище одержувача на замовлення повинні збігатися. Тобто, оплата від третіх осіб не приймається. - Характеристики продукції, товарний вигляд та ін.
Компанія робить всі зусилля до того, щоб зовнішній вигляд, упаковка, характеристики продукції, що поставляється, відповідали описам, наведеним в електронному каталозі, у брошурах, що випускаються компанією та фірмами-виробниками, однак Замовник визнає, що зовнішній вигляд, упаковка, характеристики отриманих пристроїв можуть відрізнятися від цих описів. Компанія залишає за собою право без попереднього повідомлення постачати товари, зовнішній вигляд, упаковка або характеристики яких відрізняються від описів цих товарів у різних рекламних та маркетингових матеріалах, і не приймає на себе зобов'язань перед Замовником по повній відповідності товару, що поставляється, описам, що містяться в різних рекламних і маркетингових матеріалах. Компанія буде прагнути до того, щоб характеристики товарів, що поставляються, якомога повніше відповідали заявляється описам.
- Наявність товару на складі
У випадку, якщо Компанія не зможе забезпечити постачання замовленого товару, Компанія залишає за собою право запропонувати Замовнику продукцію з аналогічними чи найкращими характеристиками за умови непідвищення ціни на товар.
Відповідальність сторін
- Право власності
Право власності на продукцію зберігається за Компанією до моменту повної оплати Замовником виставленого рахунку для придбання цієї продукції, у готівковій формі. Доки право власності на куплений товар не перейшло до Замовника, Замовник гарантує збереження споживчих властивостей отриманого товару, його зовнішнього вигляду та упаковки.
- Форс-мажор
Компанія звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, як пожежа, повінь, землетрус, військові дії, дії та нормативні вказівки державних органів, що мають обов'язкову силу для Компанії, що виникли після укладання контракту, за умови, що ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Компанією своїх зобов'язань.
- Торгове ім'я та торгова марка
Позначення торгових імен і торгових марок (окрім тих що належать Компанії), присутні у документах Компанії, вказують не лише на відповідних правовласників, але також можуть бути використані для опису способів застосування систем, пристроїв тощо. із відповідними виробами.
- Повернення товару
Компанія може погодитись на прохання Замовника про повернення раніше отриманого товару (за винятком товару, що не підлягає поверненню або заміні на аналогічний товар іншого розміру, кольору, фасону) та за умови, що цей товар користується попитом на ринку , упаковка його не відкрита, а сам товар немає пошкоджень. У цьому випадку Компанія залишає за собою право виставити Замовнику рахунок на покриття відповідних адміністративних чи інших витрат.
- Гарантія
Гарантійний ремонт пристроїв, що Замовник придбаває у Компанії, здійснюється авторизованими сервісними центрами відповідних фірм-виробників. Обов'язковою умовою виконання гарантійного ремонту є гарантійний талон. в якому має бути зазначений гарантійний термін та серійний номер пристрою. Гарантійний ремонт пристроїв здійснюється безкоштовно, проте Компанія залишає за собою право виставити рахунок Замовнику для покриття своїх витрат у разі, якщо пристрій виявиться працездатним. Детальніше про гарантію Ви можете прочитати тут.
- Інша відповідальність Компанії
Компанія не відповідає за будь-які збитки Замовника, прямі чи непрямі. Розміри компенсації Замовнику з боку Компанії за жодних обставин не можуть перевищувати вартості сплаченого товару.
- Закон про споживача
Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" Компанія гарантує, що обладнання, що нею поставляється, не надає жодного шкідливого впливу на здоров'я користувача, і є безпечним за умови дотримання правил експлуатації, описаних у технічній документації, що додається.
- Інше
Цей документ містить вичерпний опис правил роботи між Компанією та Замовником і переважає будь-які інші документи між сторонами.
Питання по доставці та оплаті Ви можете поставити за телефоном, VIBER, або E-Mail на сторінці Контакти